بزرگترین آرشیو عکس ایل قشقایی ،طبیعت ،شکار
بزرگترین آرشیو عکس ایل قشقایی ،طبیعت ،شکار
Weyl 's largest photo archive Qashqai hunting and nature of Iran
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط مجتبی عبدالهی |

 

به نام خدا


آن زمان كه چراغ دانش را در سيه چادرها روشن كرده بودي نه انتظار نان داشتي و نه سوداي نام، كه سختي كار نه به نامش مي ارزيد و نه به نانش. سالهاست كه آموزش عشاير با نام تو عجين شده است. از همان زمان كه سنگلاخ جاده هاي مال رو و ذهن هاي تاريك را پيمودي و تاكنون كه نامت را بر تارك اين بخش از آموزش كشور نوشته اند. آري اي هادي و ناجي عشاير ايران از جهل و گمراهي، مايه ي افتخار ماست كه هميشه در محافل و مجالس به نيكي از شما ياد كنيم

مگر مي شود تو را كه فرداآفرين هزارها هزار انسان سرزمين ديرپاي ما بوده اي از ياد برد؟ مگر مي شود ژرفاي انديشه هاي جهل ستيز، فرهنگ گستر و انسان ساز تو را به دست فراموشي سپرد. تو نام والاي معلم را تا قله هاي نور بالا بردي و شيوه هاي ويژه خردمندي، ايثار و خدمتگزاري را به اوج رساندي.

به مناسبت نامگذاری کتابخانه دانشگاه یاسوج به نام استاد محمد بهمن بیگی اینجانب از طرف قشقایی های شاهین شهر مراتب امتنان و تشکر خود را از کلیه مسئولین دانشگاه بخصوص ریاست محترم دانشگاه یاسوج جناب آقای دکتر شاپور رمضانی اعلام می دارم.

این اقدام میمون و مبارک که به دست قدرشناسان قوم بزرگ لر در استان صورت گرفته و در واقع مسبوق به سابقه هم بوده است بیانگر قدرشناسی ملتی است که چشم به افق های دوردست دارد.

از طرف اهالی محترم طایف شش بلوکی
 
موفقیت به سبک ایرانی   http://www.mbiran.loxblog.ir/


نظرات شما عزیزان:

قشقایی
ساعت8:36---4 شهريور 1393
واقعا یاسوجی ها بسیار عالی از زحمات استاد بهمن بیگی تقدیر می کنند. در صدا و سیما و در دانشگاه و در همه جا نامی اط استاد وجود دارد. در واقع علت پیشرفت اونها همین قدرشناسی است.
فصلنامه فراسوی نورآباد هم غوغا می کند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.